ייעוץ עסקי והכוונה
טלפון: 077-9555606
השאירו פרטים ליצירת קשר:

מחקר מילות מפתח למציאת צירוף המילים המנצח

• עובדה: 90% מגולשי האינטרנט בישראל משתמשים במנוע החיפוש של גוגל!
• מהם
כלי מילות המפתח שיביאו אתכם לעמוד תוצאות חיפוש הראשון? רק 10% עוברים לדף השני!
• אלו מילות מפתח יביאו ליחס ההמרה (Conversion-Rate) הגבוה ביותר של גולשים מול מכירות?

אנו מבצעים מחקר מילות חיפוש מקצועי, מתוך אלפי מילים נבחרים עבור כל אחד מדפי הליבה באתר צירופי מילות מפתח אתם קידום האתר יניב את התוצאות הטובות ביותר.

השאירו פרטים לקבלת הצעה >>

למדו יותר על המחקר מילים לחיפוש

מחקר עם כלי מילות מפתח, מהו? עבור מי הוא מיועד?
מחקר מילות מפתח הינו הליבה של קידום אתרים בגוגל המביא את האתר למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. זהו מחקר מקיף ומדוקדק בכלי מילות מפתח שמניב את המילים והצירופים הכי נכונים ("הצירוף המנצח") עבור האתר שלכם. כתוצאה מכך, מחקר מילות מפתח יביא ליחס המרה גבוה בין כמות הנכנסים לאתר דרך הצירוף המנצח לכמות המכירות/ההצלחות.
בעזרת מילות מפתח נוכל להשתמש בכלי של אופטימיזציה לאתרים שיביא לקידום אורגני של האתר שלכם. המחקר מיועד לכל סוגי האתרים כמעט, מלבד אתרי אינטרנט שהגישה אליהם אמורה להיות ישירה בלבד (ע"י הכנסת כתובת URL מדוייקת).

מה החשיבות של מחקר מילות מפתח מקצועי?

לכל בחירה של מילת מפתח או צירוף יש השלכות שכן בחירה זו תניב תוצאות שונות בפרמטרים שונים. להלן מספר פרמטרים:
• תחרות שוק – כמה תוצאות יש עבור צירוף מילות מפתח מסויים במנוע החיפוש? זהו למעשה מספר המתחרים.
• סטטיסטיקות של מספר החיפושים – כמה גולשים מחפשים צירוף זה? ובאלו איזורים דמוגרפיים?
• קידום ממומן – קידום מילים ב- ADWORDS של גוגל. איזו תחרות ישנה על צירוף מילות מפתח ספציפי?

וההשלכות פשוטות: אם בעלי האתר מאמינים שיש להם צירוף מילים מצויין אך מסתבר כי תחרות השוק על צירוף זה גבוהה ומספר החיפושים נמוך, אזי הסיכויים של האתר להתברג בעמוד התוצאות הראשון של מנוע החיפוש נמוכים מאוד.
כלי מילות מפתח בידי מומחים ימנעו טעויות כאלה ויניבו את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר. לכן כדאי ומומלץ לייחס חשיבות מרכזית למחקר זה בתהליך של הקמת אתר חדש או שיפור מעמד של אתר קיים במנועי החיפוש.

מתי מומלץ לבצע מחקר מילות מפתח? האם בכל דפי האתר נשתמש באותן מילים?

בהקמת אתר חדש יש להזמין מחקר עוד לפני שהאתר עולה לרשת. לאחר ביצוע מסמך מסמך אפיון ועיצוב הקונספט הסופי שלו כדאי להשתמש בכלי מילות מפתח לביצוע מחקר כך שבסיום הפיתוח יהיה "הצירוף המנצח" מוכן להטמעה במקומות הנדרשים. יש לקדם אתר חדש עם אותו צירוף מילים ברוב דפי האתר כדי לצבור במהירות "כוח" לצירוף.
עבור אתר אינטרנט קיים בעל סטטיסטיקות וצירופים שהיו כבר בשימוש יש לבצע את אותו מחקר, ובמקרה זה ה- "הצירוף המנצח" יהיה יותר חזק ומוחשי בגלל ההיסטוריה הקיימת. כאן הצירוף יכול להיות שונה מאוד בין עמוד אחד לשני ויש לבחור בצירוף מתאים לכל דף ודף באתר בנפרד.

מה כולל המחקר?

איסוף – של כמה שיותר צירופים מהלקוח, ממתחרים, ממחקר שוק וכלי מילות מפתח עד לכמות של אלפים אפילו.
ניתוח – ישנם כלי מילות מפתח מקצועיים רבים. שילוב של כמה מהם יחד נחוץ כדי לקבל תוצאה אופטימלית.
בחירה – של צירופים נבחרים בודדים בעזרת נוסחאות וניתוחים סטטיסטיים והתחשבות בגורמי השוק.
יישום – דו"ח הממליץ על הצירופים הסופיים והטמעתם בדפי נחיתה (שונה מדו"ח אופטימיזציה לאתרים).
איסוף נתונים – כל חצי שנה יש לאסוף סטטיסטיקות על התנועה לאתר כדי לנתח את יעילות הצירופים.