ייעוץ עסקי והכוונה
טלפון: 077-9555606
השאירו פרטים ליצירת קשר:

קידום אתרים בגוגל

המטרה בקידום אתרים בגוגל : שיפור מיקום האתר בתוצאות מנועי החיפוש. Search Engine Optimization

כיום, בעידן האינטרנט המתוחכם קידום אתרים במנועי חיפוש בכלל ו קידום אתרים בגוגל בפרט הינו ערוץ השיווק המשתלם ביותר לחברות המקדמות את השירותים והמוצרים שלהן באמצעות האינטרנט.

במהלך התחזקות ערוץ האינטרנט בחיי היום יום של כולנו, התחזקה במקביל חברת גוגל ונהיתה לאחד ממנועי החיפוש המובילים בעולם ובישראל.

דירוג האתר בתוצאות החיפוש מושפע מגורמים רבים כגון איכות התכנים, הקישורים, מבנה הדפים באתר, ותק האתר, כמות הדפים, זמינות ועוד. על מנת להשיג דירוג גבוה על ידי קידום אתרים בגוגל בתוצאות החיפוש יש צורך בניתוח וחישוב מקצועי של גורמים אלה כחלק מתהליך בניית האתר.

להלן כמה עובדות הממחישות את הצורך ב קידום אתרים בגוגל :

  • מעל ל- 80% ממשתמשי הרשת בישראל משתמשים במנוע החיפוש של גוגל.
  • יותר מ- 60% מהקונים באינטרנט הגיעו לאתר ממנו קנו דרך מנועי חיפוש.
  • 90% מהמשתמשים במנוע החיפוש לא עוברים לדף השני בתוצאות החיפוש.
  • אינדיקציה טובה לצורך של קידום אתרים בגוגל היא המתחרים שלכם: היום בישראל יש מספר גדל והולך של חברות שנעזרות בקידום אתרים מקצועי ומשקיעות בכך תקציבים משמעותיים. כלומר, המתחרים שלכם מודעים לתמורה הגדולה הטמונה בהשקעה בערוץ זה.

מהם הסוגים העיקריים של קידום אתרים?

  1. קידום אורגני – שיפור הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש הראשיות על-ידי שימוש בכלי ניתוח וחישוב מגוונים המשפיעים על האלגוריתם של גוגל.
  2. קידום ממומן – שימוש בכלי הפרסום של גוגל ADWARDS המאפשר "לקנות" תוצאות חיפוש ובאנרים המקושרים לדפי נחיתה של האתר.

על מנת לקבל תוצאות מקסימליות משני סוגי הקידום יש צורך בעבודה מקצועית של מומחה לקידום ושיווק אתרים. מומחה מסוג זה הוא מי שיודע להשתמש בכלי ניתוח וחישוב יעילים שישפיעו על האלגוריתם של גוגל תוך שימוש בתקציבים הנכונים. קידום אתרים בגוגל שאיננו מקצועי עלול לעלות ביוקר כיוון שגוגל עשוי לא לקדם ואף "להעניש" אתרים בהם הקידום אינו בנוי כיאות.

אלו פרמטרים עיקריים יעילים לקידום?

  • מחקר ו- כלי מילות מפתח –  מציאת מילות המפתח המתאימות ביותר לאתר. מחקר זה המתבצע באופן מדוקדק ומפורט, הוא הליבה של קידום האתרים. לאחר אנליזה של המילים שנאספו ובניית אלגוריתמים, מחקר זה מאפשר אינטגרציה של מילות המפתח בדפי האתר במקומות שנחשבים מרכזיים במנועי חיפוש כגון: שם הדף ותיאורו, כותרות הדף, תוכן הדף, קישורי עוגן ועוד.
  • אופטימיזציה לאתרים במבנה הדפים – סדרת פעולות במבנה דפי האתר אינטרנט בשילוב קישורים ומילות המפתח העוזרות למנועי החיפוש למצוא את הדפים ולהציגם במקום מועדף בתוצאות החיפוש של מילות המפתח בהם השתמש הגולש.
  • תחזוקה חודשית – יש לתחזק את העבודה שנעשתה על ידי מומחה של קידום אתרים בגוגל באופן שוטף ע"י: ניתוח דוחות סטטיסטיים, הוספת קישורים איכותיים, תכנים, קידום ברשתות חברתיות - Social-Media-Optimization, ניהול מפת אתר, בדיקת מילות מפתח ועוד.

למה עם "פרופיל איקס"? ראה אודות חברה

בתחום קידום אתרים בגוגל "פרופיל איקס" מתמחה בקידום אורגני בכלל ובמחקר מילות מפתח ובאופטמיזציית מבנה אתר בפרט.

מנכ"ל החברה, שלומי גורן, הוא בוגר קידום ושיווק אתרים של מכללת גו'ן ברייס הנמצא ברשימת מקדמי אתרים המוסמכים על-ידי ג'קי סויקיס. בנוסף, שלומי הוא בוגר תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, דבר המקנה לו יתרון וראייה רחבה יותר של הדרישות השיווקיות לאתר בסביבתו העסקית.

הנסיון בהקמה וליווי של חברות "סטארט-אפ" ובשירותים עסקיים ואינטרנטיים נוספים כגון: אפיון אתר, תוכנית עסקית וניהול פרוייקטים בסבביבת היי-טק מהווה ערך מוסף ל"פרופיל איקס" לעומת מקדמים שנסיונם מצומצם לבניית אתרים או מתן שרותי אינטרנט ספציפיים אחרים.

החברה מספקת שירותי ייעוץ מקצועי ואינה מקימה אתרים, על כן אינטרס הלקוח הוא הקו המנחה היחיד שלנו. לעומתינו בתי תוכנה וספקים דומים שנותנים מעטפת של שירותים ובתוכה שירות של קידום אתרים, מתמודדים עם אילוצים שיבואו במקרים רבים על חשבון ערוצי הקידום.